גרינוולד_

המלאך שהציל את חיי

סיפר ר' צביקה כהן: "הדבר אירע באור לז' באדר תשמ"ט, לפני 29 שנים, את היום הזה לא אוכל לשכוח"

"היינו אז בנסיעה באזור צומת גולני ולפתע פתאום משאית נכנסה בנו".  קולו נשנק מבכי כשהוא ממשיך אך בקושי לתאר "זו הייתה תאונה קשה מאוד, הבן שלי שהיה תינוק בן שנה וחצי נספה, אני עצמתי נפצעתי באורח קשה ואיבדתי את ההכרה. במשך זמן רב הייתי מוטל על הכביש מחוסר הכרה. מאוחר יותר נודע לי כי הראשון שחש לעברי, בטרם הגיעו כוחות ההצלה למקום לרבות אנשי הכיבוי שהיו צריכים לנסר את הרכב, ולשלוף מתוכו את שאר הנוסעים, היה הרב ר' צבי גרינוולד".

"אני לא הכרתי אותו כמובן, הוא כנראה היה עם אנשים שנסעו אחרי. כל התנועה נעצרה בעקבות התאונה הקשה, והוא מיד אזר עוד וניגש לזירה וכשהבחין בי החל לבצע בי החייאה. כשהכרתי שבה אלי כעבור דקות ארוכות ראיתי לנגד עיני אדם גדול שזקנו הארוך יורד על פי מידותיו, והוא רוכן עלי ולידו כבר ניצבים אנשי ההצלה". "מי אתה"? קראתי בקול חלוש" והוא ענה לי בעוד החיוך לא מש מפניו, "מלאך משמים שבא להציל אותך".

"ידעתי" אומר ר' צביקה כהן "כי אני חב ליהודי היקר הזה את חיי. אבל בדרך פתלתלה שאין לה הסבר מעולם לא יצא לנו להיפגש שוב".

כשהגעתי לכפר חב"ד יחד עם זוגתי לנחם את אשתו וילדיו של ר' צבי, נפעמתי לשמוע על אישיותו המיוחדת ולראות את המגוון המדהים של כלל החוגים בעם ישראל שנהר אל הבית לנחם ולהתנחם ולהתרפק על הדמות הנפלאה הזו.

נשלח לנו מר' צביקה כהן, סגן ראש עיריית ירושלים

 

סגירת תפריט

Please provide the following Information

Contact Info of our family members will be stored in an excel spreadsheet to use for simchos

נא הזינו את פרטיכם להרשמה:

פרטי ההתקשרות של כל בני המשפחה יהיו נגישים בקובץ אקסל כאן במתחם הפרטי של המשפחה . לשימוש המשפחה עבור שמחות בעז"ה