משה בן ישי

הרב צבי – אבא להרבה מאד תלמידים!

משה בן ישי, למד אצל הרב צבי גרינוולד לפני כ45 שנה. הוא זכה ליחס מיוחד ואישי מהמורה, כאב לבנו. שנים אחר כך הוא למד לדעת כי למעשה כך בדיוק מרגישים תלמידים רבים. בימי השבעה, הוא משתף אותנו, יחד עם אשתו מרת רחל בן ישי, בזכרונות יוצאי דופן על מחנך יוצא דופן.

״למדתי אצל הרב צבי גרינוולד בשנות התיכון שלי וכל אותם 4 השנים הוא היה המחנך שלנו, ואני רואה בו מחנך שלי יותר מאשר שלנו כיון שהוא היה נותן יחס אישי ממש יחס של אבא, הוא דאג לנו ויתעניין בלימוד ובחינוך ובקשר החם שהוא נתן לכל תלמיד באופן אישי, הוא מאד העריך את ההשתדלות של כל אחד. הוא דאג לשמור על קשר מיוזמתו יותר מאשר מיוזמתנו והוא הגיע לחתונה שלנו.

גם כשהתגייסתי לצבא הוא ליווה אותי לכל אורך השרות הוא ידע איפה אני משרת ,לאן אני הולך ,מה עשיתי ומה הרגשתי. הוא היה בקשר אישי ואחרי שנים הסתבר שהיה את הקשר הזה עם כל תלמיד שלו, קשר מאד חם לבבי ומתעניין, קשר אמתי!

אני מודה לה' שזכיתי להיות אצלו בבית לפני חצי שנה וממש נדהמתי שהוא זוכר אותי לפרטי פרטים כאילו אני יושב אצלו בכיתה, יצאתי אצלו בתחושה שאני לומד אצלו הרגשתי כאילו לא חלפו 45 שנה .מאד היה קשה לי אתמול לשמוע שהוא נפטר, אמרתי לאשתי שהיום העצוב שלי זה היום ששמעתי את הבשורה שהרב צבי הלך לעולמו.

אבל יאמר לזכותו שהוא היה אבא להרבה מאד אנשים והרבה מאד תלמידים שהיום הם כבר אבות וסבים וממשיכים להעניק את האהבה והמסירות שהיה לו והוא נתן״

גם אשתו רחל משתפת בזכרונות שלה:

״בא לחתונה שלנו וגם היה מזמין אותנו לכל אירוע שלו והיינו באים. ופעם אחת באנו פה לשבת מאיזה ארגון והוא בא בליל שבת לתת איזה הרצאה ואני זוכרת את הרצאה שלו ואת המילים שלו על הנושא ששבע זה טבע ושמונה זה מעל הטבע, זה מה שאני זוכרת- היה אדם מאד לבבי ובאמת אהוב״

סגירת תפריט

Please provide the following Information

Contact Info of our family members will be stored in an excel spreadsheet to use for simchos

נא הזינו את פרטיכם להרשמה:

פרטי ההתקשרות של כל בני המשפחה יהיו נגישים בקובץ אקסל כאן במתחם הפרטי של המשפחה . לשימוש המשפחה עבור שמחות בעז"ה