כותב אות בספר תורה

ספר תורה לעילוי נשמתו

"מעין גנים באר מים חיים". כזו הייתה התורה הקדושה בעיניו של הרב צבי ואת טעמה המתוק מדבש פעל כל חייו להנחיל לצאצאיו ותלמידיו הרבים.    אך טבעי כי כולנו – ילדים, נכדים ותלמידים- הקרויים בנים- נשיב לו באותה מטבע אהבה ובתורה של קלף ננציח את  הרב צבי גרינוולד פה עימנו.

כבר מראשית דרכו, באותם הימים הנוסטלגיים עם חניכיו בינות לפרדסי הכפר,  מהלך היה בנתיבי פרד"ס התורה , מעניק מפירותיה המתוקים ומאכיל בם את מאות חניכיו, תושבי הכפר והמשתתפים הרבים בשעוריו השונים ברחבי הארץ.
פשט, רמז , דרש וסוד נהירים היו לפניו. מתוך כשרון מיוחד, כבמעשה אומן,  היה מפרקם לגורמים ומגישם לפיותיהם של שומעי לקחו- החל באנשים יודעי ספר וכלה בתינוקות – של בית רבן וכאלו שנישבו – כך שיוכלו לעכל את המזון ולהנות מטעמה. כל זאת מתוך סבלנות ואהבה רבה, במאור פנים ועיניים שוחקות ואוהבות.
אכן ערבה היתה התורה בעיניו ומתוקה מדבש לפיו. ובאהבת ישראל רבה השתוקק להזין במזון ערב זה ולהשקות ממימיה עוד ועוד יהודים.
יחד עם היות התורה מקור לעונג עבורו. בראש ובראשונה היא היוותה מצפן ודרך חיים עבורו. מתוך יראת שמים תמימה היה נצמד להוראותיה והדרכותיה וחי בהתאם את חייו. מהווה דוגמא חיה עבור שומעי לקחו.
אך טבעי כי כולנו – ילדים, נכדים ותלמידים- הקרויים בנים- נשיב לו באותה מטבע אהבה ובתורה של קלף ננציח את  הרב צבי גרינוולד פה עימנו.
בימים אלו, שוקד סופר סתם ירא שמים על כתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו. ביוזמה מבורכת זו , נוטלים חלק בני המשפחה והתלמידים הרבים אשר חשים רצון להשיב לרב צבי -ולו במעט- על ידי גרימת נחת וקורת רוח לנשמתו.
החפצים לקחת חלק במתנה זו לרב צבי יכולים לעשות זאת באופן נגיש ונוח דרך אתר זה
ובאמצעות לחיצה כאן

בעז"ה ביום השנה הראשון לפטירתו נחגוג כולנו את סיום כתיבת ספר התורה והכנסתו לבית הכנסת בו התפלל – בית מנחם בכפר חב"ד

סגירת תפריט

Please provide the following Information

Contact Info of our family members will be stored in an excel spreadsheet to use for simchos

נא הזינו את פרטיכם להרשמה:

פרטי ההתקשרות של כל בני המשפחה יהיו נגישים בקובץ אקסל כאן במתחם הפרטי של המשפחה . לשימוש המשפחה עבור שמחות בעז"ה